Оффис менежер

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

Оффиссын өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэвийн явуулах, зохион байгуулах;
• Оффисын цэвэрлэгээ үйлчилгээнд хяналт тавих;
• Ажилтнуудын ажлын цаг ашиглалтанд хяналт тавьж, цагийн тайлан гаргах;
• Хурал, уулзалт, сургалтын хуваарийг гаргаж цагийн хуваарийн зохицуулалт хийх, үйл  ажиллагааг зохион байгуулах, бэлтгэл хангах;
• Компанийн өдөр тутмын үйл ажиллагаатай холбоотой гарсан шийдвэрийг бичгээр үйлдэх,танилцуулах
• Компанийн хүний нөөц, захиргаатай холбоотой журмуудын хэрэгжилтэд хяналт тавьж, ажлын
  байранд мөрдүүлэхэд шаардлага тавих;
• Хангамжийн худалдан авалтыг хариуцах; (бичиг хэрэгсэл, кофе, цай гэх мэт бусад)
• Олон нийтийн идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах, дэмжлэг үзүүлэх;
• Удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаврыг биелүүлэх, удирдлагын үйл ажиллагаанд шаардлагатай
   мэдээ, мэдээллээр хангах
• Ажлын байрны тодорхойлолт дах бусад чиг үүргүүд;

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

• Бизнесийн удирдлага, Хүний нөөцийн менежмент, Гадаад харилцааны чиглэлээр их дээд
   сургууль төгссөн;
• Оффисын хэрэглээний програм дээр чөлөөтэй ажиллах чадвартай;
• Англи хэлний дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй;
• Холбогдох чиглэлээр 1-ээс дээш жил ажилласан туршлагатай бол давуу тал;
• Баримт бичиг боловсруулах ур чадвар өндөртэй, архив, албан хэргийн хөтлөлтийг
   стандартын дагуу боловсруулах чадвар сайтай;
• Эерэг хандлагатай, бүтээлч, идэвх санаачлагатай;
• Нягт нямбай, хариуцлагатай, үнэнч шударга, багаар ажиллах чадвартай;
• Хувийн зохион байгуулалт, цаг ашиглалт, ажлын хурд гүйцэтгэл сайтай;