Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:
  • Оффисийн үйл ажиллагаа болон дүрэм журмыг зохион байгуулж, албан бичиг баримт  боловсруулах.
  • Байгууллагын дүрэм, дотоод журам, ажлын горимыг ажилтнуудад таниулах, тайлбарлах.
  • Оффисийн систем, төлөвлөгөө болон тоног төхөөрөмжийн худалдан авалтыг төлөвлөж, хэрэгжүүлэн, оффисийн ашигт ажиллагааг хадгалж ажиллах.
Ажлын байранд тавигдах шаардлага:
  • Их дээд сургууль төгссөн
  • Тогтвор суурьшилтай ажиллах хүсэл, эрмэлзлэлтэй
  • Хувийн зохион байгуулалт сайтай
  • Баримт бичиг боловсруулах чадвартай